fredag 1 april 2011

Så jävla gött va!!

Gud vad gött det var! Jag verkligen njöt (!) på Åsas spinningpass!! Log till och med! I vanliga fall skickar jag onda blickar mot scenen och tror lite smått att jag ska dö. Så underbart gött att träna igen. Finns inget som slår känslan av att ta ut sig sådär. Nu längtar jag tills på söndag när Hanna kommer hem från Barcelona och vi kan börja köra igen. Vi ska komma över det där med Hannas upprepade otrohet (det är inte okej att dumpa sin träningspartner för att träna med någon annan. Det är inte okej). Men i och med dagens massage och kebaben hon kom med till jobbet i söndags när jag och Anton hade cravings (ja det stämmer, vi satt i personalrummet på gymmet och moffade kebab), så är allt snart glömt och förlåtet. Nu ska vi börja kötta (hoho, fortfarande lika roligt) igen, och vara sådär jättenördiga som bara vi kan. Hetsa mage nu, hetsa mage.

svetttig, äcklig och sjukt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar