tisdag 26 april 2011

Jag fick grillad kyckling till lunch. ÄNTLIGEN!

Det blev visst inte så mycket pluggat innan lunchen. Jag dog visst lite efter lunchen. Nu kan jag visst inte resa mig ur soffan. Det där med att sova bra på nätterna verkar ju inte alls särskilt produktivt. Jag är ju astrött!

Nu får jag snart göra mig redo för att kila bort till Skövdebostäder, sen måste jag hem och laga mat till ikväll. Tänker egenmarinerad skinkschnitzel med stekt aubergine, squash, morot och champinjoner. Till detta en sisådär 100g keso. Jävlar vad gott! Och träningen får jag genom att städa på gymmet hela kvällen. Det är liksom det man får göra nu när det inte är så mycket instruktioner längre. Frågan är bara hur jag ska hålla mig vaken till 22. Jag är ju som i ett vakuum redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar