tisdag 5 april 2011

Det är nu jag blir starkare.

Det finns inte en muskelgrupp i min kropp som jag inte har träningsvärk i. Helt sjuk träningsvärk dessutom. Rygg- och bröstpassen har verkligen satt sina spår, inte så konstigt med tanke på hur vi tryckte på både igår och i förrgår. I morse var jag ute och joggade lite lätt, det var inte skönt någonstans, men det var mest för att få igång blodcirkulationen lite. Blev 40 min på 75% av max, tänkte ligga lite lägre egentligen men sista halvan var i ren motvind och då är det alltid svårt att hålla pulsen nere.

Nu blir det vila från träning resten av dagen, sen blir det comeback imorgon bitti med ett spinningpass. Kanske om jag skulle gå och lägga mig i min ergonomiska formar-sig-efter-kroppen-säng nu och sova tills dess. Det vore välbehövligt. Men det hinns ju inte det klart, jag har ju ett PM som ska in imorgon. Jävla skit-uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar