fredag 15 april 2011

I benen på en träningsnarkoman.

Tre pass blev visst fyra, och nu ska jag välförtjänt och efterlängtat släpa mig i säng. Det har varit en mycket bra fredag må jag säga, kan inte klaga på alls mycket. Till och med en powernap (den varade i en timme..vet inte om det är legitimt att kalla det powernap längre då..) hann jag med! Det var länge sen jag hade en hel dag att lägga upp lite som jag vill, och jag får väl erkänna att det nog är ganska välbehövligt emellanåt. Jag har ju varit ett vrak på sista tiden. Stressad och sliten och dan. Nu ska det bli ändring på det! Eller ja, det kanske det inte alls ska förresten..men på söndag är jag i varje fall helt ledig! Då ska jag ut på landet och härja. Imorgon ska jag jobba hela dagen, sen ska jag till gymmet och träna med Hanna. Vi skulle köra de muskler som var minst stela imorgon sa vi. Tror det finns risk för att det kanske mest blir mungympa med andra ord. Men prata måste man ju också göra, vi måste ju t.ex. planera hur vi ska lägga upp sommarens ute-gruppträning. Viktiga saker. Därför måste jag gå och lägga mig nu. Godnatt på er, soffpotatisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar