tisdag 26 april 2011

Åh som jag längtar till "sommarlovet" nu.

Men oj, jag sov som en klubbad säl i natt. Mycket ovanligt för att vara mig, som i vanliga fall sover så lätt att jag nästan är vaken. Tänker att jag ska försöka fortsätta på det spåret nu, det vore nog bra för mig tror jag. Vad utvilad jag skulle kunna bli!

Klockan ringde som vanligt 6.45, och då var det bara att pallra sig ur sängen och iväg till gymmet. Jag gick på climbern i 25 min innan Hanna kom, idag körde vi bröst, men eftersom det är v.4 så blev det inte lika många övningar som vanligt. Det är återhämtningsvecka så vi kapade passet med två övningar. Ganska skönt, för jag kände mig väldigt mör i kroppen efter de föregående tre veckorna. Efter styrkan gick jag på crosstrainern i 20 min, så det blev ett ganska bra pass. Nu är frukosten uppäten och jag borde ju sätta igång och plugga. Har inte öppnat böckerna på hela helgen så det kunde ju vara dags nu. Sen kommer Johan på lunch, efter det ska jag skriva kontrakt på lägenheten, och kvällen består av jobb på Actic.

Deluxe-frukost:
40g havregryn
20g proteinpulver vanilj
(Blanda ihop, häll i vatten, in i micron)
4 g torkade fikon
6 g hasselnötter
30g hallon
100g mjölk
1 kokt ägg
1 kopp grönt te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar