onsdag 27 april 2011

Ja jösses vad tråkigt det är med vilodagar egentligen.

Efter nio dagar i rad med träning så tvingade jag mig själv att ta en vilodag idag. Ganska skönt på ett sätt, men det är ju så kul att träna så det var ju lite svårt att hålla sig ifrån gymmet det klart. Dessutom var det ju sjukt lockande att ta en löprunda i det fina vädret. Dock var jag ju helt slut, var i Gbg på förmiddagen och höll sedvanligt på att somna på föreläsningen. Väl hemkommen och färdigäten slukade jag en Celsius, blev pigg som en lärka och städade lägenheten (vilket var alldeles fruktansvärt på tiden) och bakade bröd. Effekten av celsiusen kan ju ha förstärkts lite av att jag varvade den med kaffe. Lustigt nog försvann även min huvudvärk i den vevan, tänka sig.

Nu ligger jag på soffan och glor på tv. Tokladdad för träning imorgon, måste köra igenom mitt pass en gång till innan fredag, sen ska jag och Hanna köra rygg var tanken. Dock känner jag för att springa också, men det blir nog lite svårt att hinna med allt det innan jag börjar jobba. Får finula på det lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar