tisdag 12 april 2011

Det är så mycket konstigt folk att stirra på, jag blir alldeles yr.

Sitter på Centralen i Gbg. Jag var på lunch med syrran efter föreläsningen och eftersom det var så roligt att träffa henne så hann jag inte till 13-tåget. Jag kom ungefär två minuter för sent och sitter nu därför och uppdaterar mig på alla bloggar jag inte hunnit läsa, samtidigt som jag försöker få kontakt med Perry som så fint tajmade in en sjukdom nu i veckan när vi har en uppgift som ska lösas och lämnas in. Det går inget vidare. Lite småseg i benen efter gårdagens morgonspinning, men det ska inte störa dagens träning. Det är styrka idag, bröst+bål och eftersom det är vecka två på fyraveckors-cykeln så ska det vara lite jobbigare än förra veckan. Men jag ser fram emot det, ja jösses. Det kommer bli guld.

1 kommentar:

  1. Malin-storasyrran12 apr. 2011 15:03:00

    Men som tur var hann jag till mitt möte i tid! :-) Det var jätteroligt att se dig och jag ska tänka på dig och din tunga träning när jag gör mitt (garanterat mentalt tunga) löppass i eftermiddag...

    SvaraRadera