måndag 25 april 2011

Såna här helger gör att man aldrig mer vill äta socker.

Klockan ringde 06.45 imorses och då var det dags för morgonpromenad. Jag nöjde mig med 50 min idag eftersom jag har ont i knät. Nu har jag precis käkat min underbara frulle och laddar inför 75 min spinning kl 10. Sen åker jag hem till mamma och pappa och hänger där idag. Den här påskhelgen var ju precis vad jag behövde minsann. Jag jobbade skärtorsdagen och påskdagen, utöver det har jag bara tränat och umgåtts. Hur skönt som helst.

Dieten har ju gått bra hittills, dock beslutade vi oss för att köra undantag i helgen ändå, det är ju bara påsk en gång om året minsann. Men jösses vad illa jag har mått. Min kropp är inte van vid socker. Alls. Jag mådde så dåligt i fredags natt att jag vaknade och tokspydde. Det var ganska vidrigt faktiskt, gör ju att jag inte är så sugen på att fortsätta äta sånt där. Så nu blir det perfekt kost igen, mycket bra. Och träning, massa massa träning!


1 kommentar:

  1. Hej! Fint att du ogillar socker till den graden :D. Lika bra att "stay clear", blogga lite om vad du käkar för nåt!

    SvaraRadera