söndag 10 april 2011

Som vanligt är jag helt slut.

Det slutade med att jag, iförd pyjamasbyxor i flanell, traskade bort till parkeringen och tog bilen hem till mamma och pappa. Det blev te, film och lite mörk choklad. Imorses tog jag sovmorgon och var således inte ute på morgonjogg förrän halvnio! Vädret var underbart, och inte alls lika blåsigt som igår. Efter idiotpasset igår eftermiddag var jag dock VÄLDIGT seg i benen, så det var knappt styrfart på mig idag. 40 min blev det iaf, och sen dess har det varit plugg och matlagning på schemat. En vecka har gått sen vi startade dieten, och jag har inte känt mig sötsugen en endaste gång än (peppar peppar, givetvis). Åtta träningspass har avklarats och jag har för ovanlighetens skull tagit hela två vilodagar. En bra vecka tycker jag. I eftermiddag blir det jobb på Actic, och sen ska jag lägga mig hur tidigt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar