onsdag 6 april 2011

Det här med vilodagar är ju givetvis nödvändigt, men åh så tråkigt.

Inlämningsuppgiften blev inlämnad i tid. Mycket mer än så var det inte. Jag vet inte ens om jag fattade uppgiften rätt. Skit i det nu. Dessa värdelösa uppgifter avlöser varandra så jag har näst intill slutat bry mig. Tycker inte att det skoj längre.

Efter skituppgiften lämnades in så åkte jag ut på landet och vilade, samt underhöll min mamma när hon sydde kuddfodral åt mig. Fina mamma. Hon är inne här ibland och läser, men oftast glömmer hon bort adressen. Det är ju förståeligt ändå, det där med madeleinelindholm kan ju vara svårt att komma ihåg.

Ikväll körde jag power och för att vara dagens andra pass gick det ändå ganska bra. Gillar inte att köra så sena pass egentligen, vilket beror helt på att jag är smått autistisk vad det gäller mina mattider. Hela dagen rubbas ju av sånt här. Sjukt mör i kroppen ska jag iaf däcka nu och sova tills jag vaknar. Antagligen till 06.36. Imorgon blir det en lätt löprunda och sen på fredag är det vila hela dagen. Väldigt välbehövligt minsann.

Hittade för övrigt mitt pulsband förut. Ren och skär lycka när jag såg att det hade åkt ner mellan sätet och handbromsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar