onsdag 4 maj 2011

Jag gillar bekvämligheter. De passar mig fruktansvärt bra.

Jag sov hos mamma och pappa i natt. Mitt vatten var avstängt pga reningsarbete, och eftersom jag inte har några som helst ambitioner att sätta mig in i hur det var att leva förr i tiden, (då man fick hämta vatten i brunnen, kärna sitt eget smör och slakta kossor för hand. Då man dessutom fick stänga av kaffebryggaren MANUELLT!!) så flydde jag fältet och landade hos mamma och pappa. Det kan ju dock inte störa mina träningsrutiner, så klockan 7.00 imorses satte jag mig i bilen och åkte in till gymmet för ett härligt spinningpass. Upptäckte efteråt att jag ju glömt hälften av mina grejer hemma hos mamma och pappa, så det var bara att åka ut igen. Herregud, min kesella stod ju kvar i kylen här! KATASTROF!! Så nu blir det plugg och lunch här innan jag åker in till stan igen för ett ryggpass med Hanna. Vi körde bröst igår. I en timme. Helvete vad gött stel jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar