onsdag 25 maj 2011

Jag borde ju ändå veta bättre. ALLTID ha något ätbart med mig. ALLTID.

Efter en dag på landet blev det ytterligare en timme på gymmet. Körde cardio i 50 min (treadclimber+ct+löpning), och gjorde sedan misstaget att gå direkt till Kvantum efteråt utan att käka nåt. Hej blodsockerfall och dimmighet. Köpte lite nötter att ha på hemvägen för att undvika svimning (eller svältdöden) och det gjorde ändå att jag klarade mig till middagen var klar utan större men (jag säger större men eftersom jag ändå måste dras med att jag inte kommer bli mätt igen förrän imorgon. Har jag dragit på mig såna här oerhörda hungerkänslor under dagen är de obotliga. Herregud, jag skulle klara en kvart på en robinson-ö. En bra dag). Nu är det kasein, Greys och sen läggdags. Sista skoldagen imorgon och tåget går halvsju. Inte ens jag orkar träna klockan halvfem så imorgon blir det bara ett pass. För jävligt ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar