tisdag 10 maj 2011

Den där dieten ja.

Det kanske inte är så svårt att förstå att jag inte riktigt kör dieten längre. Jag såg inte resultaten, vilket gjorde att motivationen försvann all världens väg, så jag la ner lite lätt. Jag tycker om god mat och götta alldeles för mycket för att hålla mig ifrån det bara för skojs skull. However! Man mår mycket bättre när man inte är beroende av socker, och man känner sig fräschare när man inte äter skräpmat, så det här betyder inte att det är okej att balla ur totalt. Lite ballning får ske, men inte helt. Precis som med allt annat så går det där med kosten upp och ner i perioder. Just nu har jag inte motivation att hålla mig ifrån allt onyttigt, men oftast behöver jag bara låta de här perioderna ha sin naturliga gång. Jag kommer snart att bli toknyttig igen. Helt frivilligt.

(sen är det lite skillnad på att ta en glass mitt i veckan om man tränar två gånger om dagen, än om man käkar en massa skit utan att röra på sig)

1 kommentar:

  1. Malin-storasyrran10 maj 2011 21:18:00

    Å det så! :-)
    Du kan komma undan med två glassar mitt i veckan tror jag..

    SvaraRadera