fredag 6 maj 2011

Gillar inte riktigt det här med att halva fredagen redan har gått. Känner mig stressad.

Klockan ringde 06.45 i morse. En frulle senare var jag på gymmet och körde power med de pigga och glada deltagare som orkat sig upp. Det gick bra idag också, det är sjukt kul dessutom (vem hade kunnat tro att jag skulle njuta av en timmes odelad uppmärksamhet? Jättekonstigt, jag vet, jag är ju så tillbakadragen och tyst i vanliga fall. Som en liten mus. Och from som ett lamm dessutom). Efter powern var det dags för Åsas spinning, bad om lite extra hets innan passet och jösses vad jag fick betala för det. Men sjukt gött iaf! Höll uppe pulsen under hela passet, har så svårt för det i vanliga fall, tycker jag tar i och tar i men den sjunker jättelätt (vilket ju har att göra med att jag är så jävla vältränad. Just det). Riktigt gött var det! Nu måste jag plugga, har ju massor att göra! Hur mycket som helst! Har inte tid med er mer nu.


Såhär glad kan man vara om man precis hållt i 55 min power. Och fräsch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar