onsdag 18 maj 2011

Har lite blåmärken på händerna, men jag antar att det inte är en godtagbar ursäkt för att banga.

Jag har sovit som en klubbad säl. Helt färdig är jag. Lyckades efter mycket om och men ta mig ur sängen och nu äter jag frulle innan jobbet. Till 16 ska jag jobba idag. Bra för ekonomin, dåligt för den där uppgiften på 2800 ord som ska vara inne på måndag. Funderar lite löst på att jogga väldigt lugnt i eftermiddag, men antagligen struntar jag i det och vilar fram till lördag. Måste samla lite krafter, få känsel i benen, spara energi. Ja, så får det nog bli. (Risken är dock att jag är så rastlös imorgon eftermiddag att jag hittar på någon alternativ träning. Någon som varken ger träningsvärk, mjölksyra eller stela muskler). (Men fan, om jag hittar den typen av träning så kan jag ju bli rik på det..eller?). Äh, nu drar jag till jobbet. Idag ska jag inte glömma mellanmål, det kan ju fucka upp en hel dag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar