onsdag 11 maj 2011

Kanske borde ta tag i det där med packning också.

Nej, självklart åt jag inte en halv falukorv till lunch. Jag åt bara hälften av de skivor som låg i pannan. Och den där vita geggan var givetvis stuvade makaroner för den som undrar. Varför nu någon skulle göra det egentligen, känns ju ganska ointressant.

Precis hemkommen från gymmet nu. Det blev ett alla tiders v2-pass och vi var som vanligt mycket duktiga. Körde enarmsrodd med hantlar och var uppe på hela 27,5 kg. Det ni! Nu ska jag käka mellanmål,skriva klart opponeringen, införskaffa några burkar Celsius och köpa hallon till frukosten, sen är det middagsdags och vips så är kl 20 och jag ska vara tillbaka på gymmet för att gå igenom det nya power-passet.

Av någon outgrundlig anledning började det lukta kobajs i min lägenhet när jag öppnade fönstren på vid gavel. Jag förstår inte, jag bor ju mitt i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar