torsdag 12 maj 2011

Öppet brev till mina löparskor.

Kära Asics gel Nimbus

Jag vill be om förlåtelse för att jag tvivlade på er storhet, jag borde inte ha gjort det. Ni har alltid varit mig trogen och gjort allt ni kan för att bringa mig löpkänsla och komfort. När jag har känt mig loj har ni hjälpt mig fram och när jag har känt mig som Haile Gebrselassie har ni snällt låtit mig leva i illusionen om att så är fallet. Jag vet att det inte finns någon ursäkt för att behandla er som jag gjorde och det är med sorg i hjärtat jag nu tänker på alla löprundor vi gått miste om tillsammans. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att vi ska kunna komma förbi det här och istället uppleva många fina år tillsammans. Jag älskar er, Asics gel Nimbus, och jag vill aldrig behöva leva utan er.

Yours truly
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar