fredag 27 maj 2011

Konstig dag det här. Som i trans,

Hola! Passet imorses gick bra, aningens virrig var jag ju allt, men löste det ändå hyfsat tycker jag. Jag var kvar och jobbade en timme efteråt, och sen gick jag hem, käkade mellanmål och la mig på sängen en stund. En timme senare vaknade jag, groggy, förvirrad och lite sådär härligt geggig av dregglet på kudden. Efter många om och men (jag lovade mig själv stuvade makaroner och fläskfilé till lunch om jag bara lyckades sätta mig upp åtminstone) kom jag upp och kunde starta dagen. Igen. Tittade mig i spegeln och såg ett märkligt mönster på kinden. Hade lyckats lägga mig på filten tydligen. Tjugo minuter senare var mönstret fortfarande kvar och jag insåg att jag kanske inte borde hålla på och ta igen djupsömn mitt på dagen sådär.

I eftermiddag var det dags för träning igen, och jag fick vackert tillsätta en överdos av koffein i kroppen för att orka mig dit. Hanna maxade i knäböj och marklyft och jag med min (jävla helvetes astråkiga) uthållighetsstyrka körde repetitioner till leda. Rygg och mage fick det bli. På tal om mage så råkade jag titta mig i spegeln i en provhytt idag (vilket kanske iofs är själva syftet med att gå in i en provhytt). Det skulle jag ju inte ha gjort, herregud för en ångest. Så här kan vi inte ha det tänker jag, nu blir det hårdfokus redan nästa vecka! Om jag fuckar upp det så kommer jag att erkänna det här i bloggen. Tokladdad hallå!

Nu måste jag sova ju, klockan är ställd på 06.00 imorgon för att jag ska hinna med morgonprom och solning innan jobbet. Sen är det bara att packa med träningskläderna för att köra cardio när jag slutat, och sen, sen är det utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar