onsdag 11 maj 2011

Hej onsdag!

Körde spinning imorses. Riktigt gött, men efter halva passet fick jag magkatarrskänning med halsbrännan från helvetet, spykänslor och illamående. Yey. Självklart vek jag inte ner mig, nej nej, snarare tvärtom. Det blev ett grymt pass! Nu har jag käkat frukost och diverse magtabletter och hoppas på att det ska ge sig snart. Jag ska börja med morgondagens opponering och med den här halsbrännan kommer jag inte vara snäll minsann. Sen i eftermiddag är det dags för veckans ryggpass. Ingen löpning idag alltså, jag väntar till imorgon när jag får mina nya skor. Ååh, tanken på dem gör ju att jag blir alldeles exalterad!

2 kommentarer:

  1. Ska du köpa mer träningsprylar kan jag rekommendera
    www.startfitness.co.uk grymt bra utbud och priser, prylarna kommer på en vecka och aldrig några problem med tull eller dyligt eftersom det är från England.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för tipset! Köper skorna på jobbet, men det fanns ju massa annat skoj som vi inte har där!:)

    SvaraRadera