onsdag 23 februari 2011

Wohoo, bruttanmys!

Idag är det för övrigt bara två dagar kvar tills min brutta kommer hit!! Jag längtar givetvis hur mycket som helst, och så fort något känns lite motigt nu så tänker jag bara på fredag kväll. Det slog mig dock förut att vi inte har bestämt vad vi ska käka! Jösses! Min brutta är ungefär lika fokuserad på mat som jag är, det var därför vi gick upp en sisådär fem kilo var när vi flyttade ihop (long gone nu som tur är, det var nog hälsosamt att vi flyttade isär), så att vi inte har planerat maten känns jättekonstigt.

På lördag ska vi dessutom gå ut också. Det kan ju sluta lite hur som helst tänker jag, precis som vanligt. Denna veckan har jag dock riktigt planerat in bakisdagen. Syrran får träna tors och fre. Eftersom vi ska ut med Hanna och co så har vi ju även sett till att det blir vila från vår träning också. Så har jag har bokat upp eftermiddagen med Johan, då blir det bakispizza med extra allt. Tänker att vi ska ha godis också. Och cola. Gud, det låter ju riktigt härligt att vara bakis. Gött.

1 kommentar:

  1. Wohooooo!! Nu är det inte alls många dagar kvar bruttan!!:D<3

    SvaraRadera