torsdag 10 februari 2011

Jo man tackar.

Jösses vad seg jag var på träningen idag. Vilodagen imorgon kommer som ett brev på posten och har nog aldrig varit så efterlängtad som nu. Dock lyckades jag med att persa i dips på dagens pass, och både jag och Hanna gjorde riktigt imponerande insatser i denna övning. Hanna kom på den briljanta idén att vi skulle köra klockan (så som man gjorde med trixningar när man var liten) och vi kom upp till åtta omgångar. Sen avslutade vi med en sexa så totalt blev det 42st. Alla helt utan hjälp och med en jävla vilja. Jag är nöjd. Kostmässigt har det också varit en utmärkt dag, så imorgon kväll ska jag verkligen njuta av kycklingburgare, godis och chips (ska det göras ska det göras ordentligt tänker jag). Nu ska jag trycka i mig lite protein inför natten och sen blir det välbehövlig sömn innan den långa dagen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar