lördag 5 februari 2011

Dag 24.

Det börjar bli tröttsamt nu. Att inte ens kunna tänka tanken på lördagsgodis utan att bli lite sorgsen. Det är bara fem dagar kvar nu, jag måste ju hålla ut, kan inte ge upp nu. Imorgon är det dags för vägning igen, se om det har hänt nåt med kroppsfett och muskelmassa. Dåliga resultat kommer antagligen resultera i ett besök på McDonalds.

Intervallerna igår gick bra, vi höjde oss båda två med 0,5km/h på varje intervall, vilket är grymt gjort. Som vi peppade varandra att fullfölja sista omgången när vi lät som astmapatienter och var kritvita i ansiktet. Ibland (typ jämt) är det tur att man har en träningskompis som gör att det är väldigt svårt att ge upp. Idag funderar jag på att ta en lättare joggingtur, men det beror lite på vädret känner jag. Det är oinspirerande att springa i snålblåst och regn.

Ikväll blir det bruttanhäng för hela slanten. Vi ska umgås, tjöta, skratta, käka tacos (eftersom Anna längtade efter SVENSK mat) och se på film. Det är underbart att ha min bästis hemma igen. Inte riktigt lika underbart att hon flyttar imorgon..

Ha en härlig lördag! Ät lite godis för mig med..

3 kommentarer:

  1. Hahaha, men jag tänker ju SVENSKT som i massa goda grönsaker!:p sen att det är lite internationellt-inspirerat gör ju inget heller. Och jag längtar till klockan fyra nu, massor!!<3

    SvaraRadera
  2. Jag är förövrigt sjukt stolt över min brutta som har haft en sån mega-karaktär denna månaden! <3

    SvaraRadera
  3. Tack min älsk<3 Det är jag med:)

    SvaraRadera