lördag 12 februari 2011

Jag har mått illa hela natten. All worth it.

Magen har gått ner lite nu. Inte riktigt lika uppsvälld tack och lov. Jag hade tänkt äta mjukt bröd till frulle idag, men jag var inte så sugen på det efter igår kväll. Jag ville ha min nyttiga frukost.

Idag blir det till att köra intervaller istället för överkropp som det först var tänkt. Crossfiten i torsdags hade ganska mycket fokus på överkropp så idag är det stelt och lamt. Då är det ju bra mycket bättre att springa i uppförsbacke istället! Det är nämligen backintervaller som gäller idag. Inget finlir alltså, bara kötta. Efter det kommer Mimmi och då ska jag köra med henne också. Hon ska få springa idag hon med. Oj vad hon ska få springa. Men det här passet är helt och hållet hennes idé, vill bara påpeka det. Jag tvingar inte min syster till någonting (även om jag skulle kunna göra det eftersom jag är mycket starkare än henne).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar