fredag 25 februari 2011

Äntligen helg.

Då var den här, fredagen. Den började med en kass natt sömnmässigt sett, fortsatte med en trevlig morgonpromenad med fem glada flickor klockan sju, tätt följt av frukost och ett pass på gymmet med Hanna. Jag var riktigt duktig idag! Tog tillbaka lite av den makt löpbandet har haft över mig på sistone, och efter det persade jag nästan i bänk. Hanna tokångrade efteråt att hon hjälpte mig (även om det var grymt lite så gills det ju inte då), eftersom jag nog hade klarat det själv. Men nästa gång, då ska det sitta!

Nu är jag ute hos pappa på landet, väntar på att få trycka i mig en semla. Wohoo, jag verkligen älskar semlor! Sen blir det lite mathandling, ska se om Elins esplanad har någon snygg outfit som jag kan ha imorgon kväll också. Syrran ska få träna hårt idag också, hon var riktigt grym igår! Jag var tyrannisk eftersom jag var sjukt hungrig, och hon gjorde som jag sa (eftersom hon är likadan själv så är det ömsesidigt att man inte säger emot när någon av oss inte har ätit på ett tag) och gjorde det riktigt bra! Massa cred. Idag ska hon köra styrka, och sen efter det ska ju min brutta komma till mig! Jaaa, gud vilken härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar