onsdag 23 februari 2011

Lurre.



Jag slängde ihop en fiskgratäng igår. Bara sådär. Torskfilé, krossade tomater, matlagningsgrädde och ost. Sen toppade jag med stekt kalkonbacon. Hur gott som helst.

Imorses blev det ett effektivt pass på gymmet. Vi såg till att trycka på ordentligt i lite färre övningar, eftersom vi båda hade skola att skynda hem till. Dock skulle jag till Kvantum efter träningen så det tog ju lite tid det klart. När jag kom hem och skulle brygga kaffe upptäckte jag dessutom att jag inte hade några filter kvar hemma. Svor en del och tyckte att det hade varit mycket bättre att upptäcka det innan jag handlade. Inte tänkte jag vara utan mitt förmiddagskaffe dock, så det var bara att skynda bort till Willys.

Sen jag kom hem har jag faktiskt försökt plugga duktigt. Har skrivit 150 ord ungefär, så i den takten är jag ju klar i slutet av mars. Det blir ju lite problematiskt då artikeln ska redovisas om en vecka. Får se hur jag löser det.

(jag vet att bilden är felvänd men det blir så när jag lägger in från iphonen och jag orkar inte -läs:fattar inte hur man gör- ändra det)

1 kommentar:

  1. Bästa-största-storasystern-i -hela-världen23 feb. 2011 20:29:00

    Du kan inte komma förbi och slänga ihop lite mat..? ;)

    SvaraRadera