söndag 6 februari 2011

Dag 25.

Sovmorgon. Underbart. Från att ha varit helt inkapabel att sova längre än till halvåtta även på helgmorgnar så har jag gått till att knappt komma ur sängen på morgonen. Gick upp strax innan tio idag, knallade bort till Willys och köpte kaffe, och kom sen hem och käkade frulle. Nu är det lite plugg som gäller innan träningen, och om grannarna över mig kunde sluta hoppa runt som vildar så kanske jag även skulle kunna få in någonting av det jag läser.

Annars känns det lite som en dag med ingenting. En sån där överbliven söndag då man har en massa tid att få saker uträttat, men inte energi eller lust till att göra det. Kanske blir en sväng till mamma och pappa i eftermiddag, eller så slänger jag på SATC och bara njuter av att göra ingenting (jag försöker lära mig det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar