onsdag 16 februari 2011

Men jag har faktiskt fått lite gjort idag ändå.

Hade funderingar på om jag skulle träna lite idag ändå, men jag känner mig sliten i kroppen så jag tog det mogna beslutet att vänta tills imorgon. Har dessutom tagit (det inte fullt så oväntade) beslutet att inte åka till Gbg den här veckan, så då blev jag plötsligt mycket mer flexibel med tider.

Ligger nu och ser på fyra nyanser av brunt. Har inte sett den på flera år, tyckte det var dags nu. Beställde den igår, fick den idag. Sånt gillar vi. Dock gillar vi inte att Gymvaruhuset har skickat fel protein till mig. Jag och Hanna beställde bars och varsin påse protein med vaniljsmak. Vi fick bars och EN påse protein med mintchoklad-smak. Vet inte hur de fick ihop det där riktigt, men är inte så sugen på mintchokladgröt så jag får ringa och fixa imorgon. Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar