fredag 18 februari 2011

Jag väntade ju ändå till fredag lunch med att ta helg. Och jag har faktiskt öppnat en bok idag.

Sitter och väntar på mamma, jag ska följa med hem lite. Jag råkade visst ta helg. Ojdå. Det är sånt som händer, jag tar nya tag på söndag eller måndag. Träningen gick bra iaf, jag persade i antal dips i rad och i bänk. Bra där Madde! Spinningen var riktigt jobbig, men samtidigt var det jävligt gött (ja, så gött att det förtjänar ett svärord) att ta ut sig max på det viset. Nu har jag en eftermiddag hos päronen och en kväll med På spåret och tacos hos Johan att se fram emot. Guld ju. Har inte tagit beslut på hur onyttigt det ska bli ikväll dock. Vet inte om jag är sugen på något eller om det mer är att jag får. Kanske blir vaniljkesella och bär, inte helt dumt faktiskt. Lär ju bli en sämre dag kostmässigt imorgon så då är det lite gött att inte gå bananas idag också. På tal om imorgon, det vankas intervaller med Hanna 9.30 (spåra inte nu, jag äter ordentligt och stretchar duktigt). Ligg inte på latsidan nu för att det är helg, kör bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar