torsdag 10 februari 2011

Helvetes jävla snö.

Jag skulle varit på föreläsning nu egentligen. Som alla nog vet vid det här laget har SJ dock inte varit felfria när det kommer till att passa tider så fort det snöat en cm, så jag valde att stanna hemma idag. Chansen att jag hade kommit till föreläsningen i tid var minimial, och chansen att jag sen skulle kommit hem i tid var nog om möjligt ännu mindre. I eftermiddag ska jag först träna och sen jobba, och då schemat var ganska pressat idag hade jag inte tid att sitta på försenade tåg. Imorgon ska jag ju dock träffa min brutt-älsk efter föreläsningen så ska jag allt ta mig dit. Och eftersom jag gjorde genidraget att träna igår så behöver jag ju inte skynda hem till träning imorgon heller!

Nu sitter jag och försöker läsa om social inlärning och få lite inspiration till examinationsuppgiften. Det går bättre idag än igår, allting är ju roligare än att söka artiklar. Dock informerade Per snällt om igår att det är tre veckor kvar tills det muntliga framförandet av denna uppgift. Tack Per. Jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar