fredag 4 februari 2011

Dag 23.

Frullen är i magen och nu vankas det intervaller här om en stund. Vi ska köra 3-2-1-stegar, vilket brukar medföra att vi faller ihop bakom bandet efteråt och håller tummarna för att vi inte ska dö. Jösses vad jobbiga de kan vara! Dock vaknade jag med känslan av att jag verkligen vill ge 120% på dagens intervaller. Jag brukar känna mig så seg innan dem (vilket jag iofs gör idag med..) och jag brukar ha känslan av att jag aldrig kommer orka pusha extra. Sen brukar jag ju visserligen göra det ändå, är inte kapabel att köra på halvfart. Men idag vill jag verkligen ta ut mig så mycket att jag glömmer bort vad jag heter. Sådär så att man känner av träningspasset hela dagen, att det bara bränner och bränner. Jag är sugen på den känslan. Måste bara omsätta den i praktiken också, måste pusha mig själv med hastigheten från början, inte safea. (ska försöka att inte spy upp frullen dock, det vore ju rent ut sagt otrevligt.

Syrran var riktigt duktig igår, jag var imponerad av fightern som kom fram när hon plötsligt ville höja tempot flera gånger om när spurten närmade sig. Som om inte det var nog så förlängde hon löptiden på eget bevåg. Grym är hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar