fredag 18 februari 2011

Jag tror att det finns en blivande träningsnarkoman i alla människor.

Frullen är i magen och nu ska jag snart knalla bort till gymmet. Det är styrka (överkropp) efterföljt av spinning som gäller och det ska bli en riktigt go start på helgen. Klart jag är lite mör i benen sen gårdagens löpning, men eftersom det inte är samma typ av träning brukar det finns lite mer att kräma ur. Jag blev så sjukt sugen på ett mastodontpass igår så jag kollade med Hanna om hon var på. Hon var ju verkligen inte svårövertalad, så är jag är iaf inte ensam i min galenskap. Efter spinningen blir det nog ytterligare en timme på gymmet då syrran ska få köra lite också. Ja jösses, ibland känns det som att jag trivs bättre där än i min egen lägenhet (vet inte om det är en indikation på att jag borde flytta eller att jag är dum i huvudet).

När jag var 20 hade jag ett barskåp. Det fick fyllas på ganska frekvent. Nu när jag är 24 har jag en proteinlåda. Den tar upp halva mitt brödskåp och får aldrig bli mer än halvtom, då blir jag ängslig. Jag borde börja festa lite mer.

1 kommentar:

  1. Du borde börja festa mer helt klart, kan inte vara bra att avstå alkohol för länge ;)

    SvaraRadera