torsdag 17 februari 2011

Heja gymvaruhuset.

Samtal med Gymvaruhuset

Jag: Hej, jag beställde varor från er häromdan, men det var inte riktigt det jag beställde som kom.
Tjejen i telefonen: Okej, det ska vi kika på.
Jag: Vad bra..jag beställde två påsar vaniljproteinpulver, men jag fick en mintchoklad.
Tjejen: Ojdå, ja det var ju helt galet, hur fick dem ihop det?
Jag: Ja det var lite tokigt..
Tjejen: De har packat fel på lagret. Vi skickar två påsar med vanilj, du får sms precis som förra gången.
Jag: Okej, kanon. Men vad ska jag göra med mintchokladen?
Tjejen: Tja..den kan du väl använda nån annan gång.
Jag: Jaha, så jag behöver inte skicka tillbaka den eller så?
Tjejen: Nej, jag skickar vanilj till dig, du behöver inte skicka tillbaka den.
Jag: Okej, tack då. Kanon.
Tjejen: Tack, hej då.
Jag: Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar