fredag 24 februari 2012

Vår ju! Jag tänker löpning.

Men hej på er! Jag har jobbat hela dagen så därav min frånvaro (för det förstår ni ju att jag aldrig skulle tänka tanken att surfa på internetet under arbetstid), jag förstår att flera av er har slitit sitt hår och ringt alla sjukhus, men det är inget som har hänt eller så. Arbetsdagen började med att jag höll morgonklass, som vanligt på fredagar, och trots att jag kände innan hur seg i benen jag var och tänkte att jag verkligen inte skulle ha ett enda gram mer än nödvändigt på stången, så var jag ju tvungen att trycka på lite, om än bara en smula. Efter passet var det bara att duscha och svida om till actic-kläder och jobba mina åtta timmar. Nu ska jag dra med mamma och handla, herregud jag har ju ingenting hemma (förutom keso, det är väldigt viktigt att det ALLTID, utan undantag, finns keso hemma) så jag måste fylla på. Sen ska jag göra ingenting alls tänkte jag, det är ju receptet på världens bästa fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar