tisdag 21 februari 2012

Bra där Madde. Lunch nu tack.

Jag bestämde att jag skulle gå en skön promenad istället för att springa, tänkte att det var bra att spara lite på ben och ländrygg och så. Men har ni provat gå på en pw själva någon gång?? GÖR INTE DET!! Herreguud vad trökigt det var, finns det folk som verkligen uppskattar det?! Det enda jag kunde tänka på var hur mycket längre fram jag hade varit om jag hade sprungit istället. Så efter två km fick jag nog och gick hem och satte på mig löparpjuxen, tog sv mig jackan och stack ut och sprang istället. Nu hade jag ju inte då mycket tid så det fick bli en femma, men bra tempo på mig! Nytt pers vill jag faktiskt påpeka (sen att jag inte springer fem km så ofta och därför får jämföra med back in the days är ju en helt annan diskussion), jo man tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar