söndag 26 februari 2012

Plötsligt händer det.

Innebär det här att jag typ såhär liksom har blivit vuxen nu? Min glasslåda utan lock innehållande en blommig hammare och diverse begagnade spikar har ju fått utstå en del..kritik, så att säga. Min kära far utstöter djupa suckar varje gång han är här och ska hjälpa mig och inser att han glömt ett av sina verktyg hemma. Liksom som att jag borde ha en skruvmejsel som är mer än 1dm lång och har en skövdebostäder-logga på skaftet. Så nu gjorde jag slag i saken och köpte mig ett gäng verktyg, och även om jag inte vet vad hälften ska användas till så känns det ju fint att efter femochetthalvt år med egen lägenhet ha en verktygslåda som faktiskt innehåller ett verktyg som inte gör sig bäst som dekoration (min blommiga hammare är verkligen jättefin). Självständighet minsann! (om sanningen ska fram så köpte jag den här på öppet köp och åkte raka vägen hem till pappa och frågade om det är såna verktyg som anses nödvändiga, han sa ja).

2 kommentarer:

  1. Var på actic idag. Möttes i dörren till omklädningsrummet av en lätt bekymrad herre som deklarerade att lampan på toan minsann var trasig.
    Tänkte om det var du som bytte den och fick mersmak av det händiga? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nejnej. Sist jag skulle byta lampa där slutade det med att jag kopplade på charmen och ringde till vaktmästaren. Mycket effektivt dock, den blev bytt på stört:)

      Radera