torsdag 2 februari 2012

God kväll.

Jag har haft sötsug den här veckan, det ska erkännas. Har liksom flera gånger varit på väg ut till köket för att slänga ihop en sats muffins, men jag har hejdat mig. Såklart. Och det känns ju bättre såhär i efterhand, men jag längtar ju en del till min första ätardag nu. Antagligen är det för att jag legat lågt i kolhydrater i veckan, brukar alltid känna av att sötsuget ökar då. Dock har magen känts bättre och det känns ju bra, om än lite oroväckande, för jag tycker ju väldigt mycket om kolhydrater och jag vill ju inte behöva dra ner på det, liksom ens i medicinskt syfte.

Kaseinfluffet är nu uppätet och jag ska sova tänker jag. Imorgon bitti är det dags att leda Power igen så det är väl bara att börja ladda. Sen går jag in på femte helgen utan ätardag. Ni med va? Ni är väl med mig? Fit 2012 ju.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar