söndag 19 februari 2012

Dagen efter.

Efter en lång välbehövlig sovmorgon såg jag solen skina in genom fönstret och kände direkt att dagens löptur givetvis måste ske utomhus. Lite seg I benen var jag, men tänkte att det fick bli en snabb runda på 6-7km iaf. Jag plockade således på mig alla attiraljer, snörade på mig skorna och gav mig ut i det härliga vädret. Förutom att det alls inte var särskilt härligt. Det var tvärtom väldigt ohärligt. Grått, blåsigt och som för att liksom göra sig sådär extra ogästvänligt tyckte vädret att det var en bra idé att börja snöa. Eftersom det är ganska lätt att provocera mig så beslöt jag mig för att ta milen ändå, liksom bara för att bevisa att jag inte brydde mig (vilket jag ju självklart gjorde, det var ju inte roligt alls att springa idag, väderhelvete).

Nu är jag iaf nästan hungrig igen sen igår, kanske till och med kan njuta av frukosten om jag har tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar