onsdag 22 februari 2012

Hola.

Veckans andra jobbiga grej är avklarad, och nu har jag bara en kvar! Börjar 12 idag så jag hinner inte med någon träning, men ska springa långt imorgon så det skadar nog inte med lite extra vila. Det är ju som sagt v4 nu och då tar jag träningen i andra hand, det är skönt att göra det ibland också, det gör att man är ännu mer fokuserad under de tre veckorna i träningsperioden då man faktiskt kör på. Jag har, som bekant, lätt att bara tokmosa utan hejd också så det är bra för mig med lite inplanerad tvångsvila, det motverkar överträning och att jag överbelastar mina stackars fötter och knän (och det vet vi ju en del om, jag och mina multipla personligheter). Nä nu måste jag jobba, men gå ut och spring lite i motvinden vetja, det kommer kännas sjukt bra när ni kommer in igen! Och det bästa är att nästa runda ni kör, när det är lite bättre förhållanden, kommer kännas hur lätt som helst. Se så, ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar