onsdag 15 februari 2012

Hemma igen.

Ja, så jag sov alltså assketadåligt. Det visade sig sen på morgonen att mamma också hade gjort det. Vi var liksom i samma sits kan man säga, så det var ingen hets på Ullared. Alla var nöjda och glada (och mätta) och det blev en mycket bra dag. Sen åkte vi hem, ganska mycket fattigare (eller ja, mamma iaf, jag hade ju -som Anna uttryckte det- "helt genialt" glömt plånboken hemma) men ändå vid gott mod. Sen skulle mamma vara lite wild and crazy och helt plötsligt börja gena för att "tjäna en mil", men det hela slutade med att mamma lite fint missade en avfart och vi helt plötsligt tappat en halvtimme. Jag säger inte att mamma är en klant, det gör jag inte, jag säger bara att om man ska ta genvägar så är det ju bra om man vet vilken väg man ska åka.

Sen var Johan här och käkade middag och vi såg på På spåret och tjötade lite, och sen när han gick hem satte jag på Biggest Loser och nu är jag är ännu mer taggad för löprundan imorgon bitti. Jag har varit så sugen på att springa idag så det är helt sjukt. Men nu är det inte långt kvar. Ska lägga mig nu så det blir morgon snart. Det känns som dan före dopparedan nästan. Och jag inser nu att jag kanske är lite sjuk i huvudet ändå.

1 kommentar:

  1. Nu var det så att jag ville bara visa dig lite mer av Sverige... vägar vi ALDRIG åkt på tidigare (och förmodlingen inte senare heller.

    Älskar dig också!

    Kram Mamma

    SvaraRadera