fredag 17 februari 2012

Då väntar vi in lördag då.

Sträcker ut i soffan lite. Endorfinkicken jag fick av intervallerna gjorde att jag lyckades hålla mig både vaken och relativt trevlig ändå fram till stängning. Körde intervallstegar för tredje veckan i rad, så nästa V1 kommer jag köra en annan form av intervaller. Det gick bra iaf, trots att jag kände mig så trött innan. Lyckades trycka på bra och ökade hastigheten i alla stegarna jämfört med tidigare veckor.

Nu har jag käkat middag och kvällsmål och ska bara hänga lite tvätt innan jag går och lägger mig. Elin på jobbet insinuerade häromdagen att jag skulle vara tråkig (okej, hon inte så mycket insinuerade som sa det rakt ut: "Madde du är tråkig"), jag förstår inte alls vad hon menade. Det är nästan lite beklämmande faktiskt. Fast det klart, hur många roliga personer använder ord som beklämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar