lördag 18 februari 2012

Sådärja.

Correction, det fanns chips och sån där mörk choklad med fyllning. Ända till melodifestivalen började och jag var tvungen att spendera 1,5h med att tröstäta. Jag föreslog lite fint att vi kanske kunde se på Gladiatorerna, men nej nej, päronen INSISTERADE på att lördagskvällen skulle spenderas med att slötitta på ett tv-program som ingen av oss egentligen tycker är särskilt bra, uppbyggt av låtar som ingen av oss riktigt kommer ihåg, med artister som mamma och pappa upprepningsvis jämför med Sonja Aldén. Jag gissar att det beror på att mamma vill hänga med i snacket på jobbet, men det är inget jag gjort en vetenskaplig undersökning om så jag kan ju givetvis inte vara säker. All in all har det ändå varit en bra dag och kväll. Jag har ätit kan man säga. Och sprungit. Det bästa av två världar alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar