onsdag 29 februari 2012

Planering är den bästa huvudkudden.

Hemma igen, catchar up BL och förbereder mig mentalt för att jobba öppning istället för stängning imorgon. Det är ju skönare att jobba öppning, men jag har ju trott hela veckan att jag ska stänga så nu när vi bytte idag måste jag ju ändra inställningarna i hjärnan. Till saken hör att min hjärna just nu är som en jättegammal stationär dator som har fått virus och som låter sådär jättehögt för att fläkten dånar. Mycket väsen men inte så mycket action alltså. Som tur är har jag hela frysen full av matlådor så lite förberedd är jag ändå. Måste packa ner bovete, mjölk, proteinpulver, hallon, keso, skinka, hårt tunnbröd, ägg och c-vitaminbrusis också. Ja alltså, jag kan ju inte äta en sämre frukost bara för att jag jobbar. Herregud. Och sen måste jag ju packa ner keso, kesella, kakao och banan med, för utan mellanmål i min mage kan det bli så att livet inte blir så roligt för våra medlemmar. Så det är ju lite att göra nu kom jag på. Och tvätten, måste ju hänga den gudsförgätna tvätten. Det är ju en annan sak jag skulle kunna använda en man till, nu när jag tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar