lördag 25 februari 2012

Äntligen.

Jag hade tre grejer den här veckan som jag verkligen inte såg fram emot, nu är alla tre gjorda och jag kan slappna av lite härligt i soffan. Imorgon jobbar jag öppning och sen ska jag hem till mamma och pappa på söndagsmiddag. Bra avslut på veckan tänker jag.

Nästa vecka blir full av jobb, men framför allt ska jag testa ett nytt träningsupplägg. Träningsperioden utökas från 7 till 11 dagar och syftet är att jag ska få plats med alla pass jag vill få in, samt att vilan inte ska bli så koncentrerad till en vecka i månaden, utan några dagar varannan veckan istället. Vi får se hur det går och hur kroppen svarar, men det ska bli kul att testa iaf. Måndag kör vi igång och jag ska springa som hejsan i veckan. Fit 2012 lunkar vidare, det är nu det är lätt att låta det rinna ut i sanden men det är ju bara februari än hörrni, 2012 har -precis som alla andra år- 12 månader. Kom ihåg det. Det är nu vi tar fram målbilden. Fokuserar på vart vi ska och ser till att ta den bästa vägen dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar