lördag 11 februari 2012

heeelt slut

Om ni någon gång kommer till ett 45 min spinningpass med Andreas som instruktör, och ni tänker att det kanske inte kommer bli så jättejobbigt eftersom det ju, som sagt, bara är 45 min. Tänk om. Det var skitjobbigt och jag fick smaka på frukosten ännu en gång och det brände helt underbart i låren där mot slutet. Sen tog jag tag i mig själv och ställde mig på löpbandet, satte igång intervallpasset och lyckades hetsa mig själv till tre intervallstegar. Mina ben är nu helt slut och den där cykelturen bort till Ica Maxi var ju som ett sju minuter långt arbetsläger i helvetet. Nu är jag hemma igen efter all träning, jobb och matshopping, och ska snart bege mig bort till Hanna på spelkväll. I vanliga fall är jag helt sjukt tävlingsinriktad, det är ju liksom ingen mening med att delta om man inte vinner. Men jag är så trött idag så det är en seger i sig så länge jag inte somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar