onsdag 13 oktober 2010

Vårgårda.

Vårgårda. Vilken håla egentligen, Vad jag än gör och hur livet än ter sig vill jag aldrig hamna i Vårgårda. En genomfartsled.

Jag sitter på tåget. Vi har precis lämnat det där hemska Vårgårda bakom oss och är på väg mot Alingsås nu. Jag sov som en stock i natt och känner mig sjukligt trött nu. Ingen logik på det där. Har lite stickande konstig huvudvärk, som verkligen inte blir bättre av att hon i den blommiga plyschtröjan som sitter i sätet framför, målar naglarna hej vilt. Det har luktat väldigt mycket bondgård sedan vi lämnade Falköping så dessa två dofter är vad jag får med mig av den här tågresan.

Imorses var jag sååå nära att strunta i träningen och ligga kvar och snooza istället, men nej nej. Upp och hoppa, klunka ner en proteinshake, och sen bort till gymmet för lite backintervaller. Körde samma upplägg som sist, men idag körde jag sex st. Bra gjort Madde, det var en mer än förra gången. Det är mycket fläng den här veckan, ska ju till Ullared imorgon också, så jag känner mig lite trött på att resa och väldigt stressad över att inte ha tid till att ostört sitta och arbeta med uppgiften. Den ska vara prel.inlämnad nästa fredag så det blir väl till att sitta i helgen och bara mosa.

Ha en förträfflig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar