tisdag 12 oktober 2010

Han kom..

Han kom till slut, Johan. Det var riktigt nära att jag bröt ihop totalt av hunger, men i sista sekund dök han upp med med fläskkotletter, pasta och lite goda tillbehör. (Okej, jag kanske kan erkänna att jag är lite så överdramatisk när det gäller mat, men jag känner mig så svag när jag inte har fått näring på ett tag). Jag åt hur mycket som helst, alldeles för mycket såklart, så resten av eftermiddagen har jag haft jätteont i magen. Men jag var ju mätt i alla fall.

Träningspasset gick väldigt bra, det var riktigt jobbigt för ryggen men det är ju meningen. Vecka tre ska vara jobbigast säger Hanna så då kör vi på det. Kommer nog ha en härlig träningsvärk imorgon, men jag ska springa lite innan jag åker till Gbg tänker jag. Får se om det blir morgonjogg innan frukost eller om det blir backintervaller på gymmet.

Nu ska jag zappa klart mellan fotbollen och desperate, sen se på cougar town och efter det ska jag äntligen däcka i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar