fredag 15 oktober 2010

Tai Pak.

Tai Pak blev det till slut. Buffé. Detta innebär ju som bekant "all you can eat" och det kan ju vara ett problem när man försöker tänka på vad man äter samtidigt som man är konstant hungrig och älskar mat. Dock tyckte jag att jag fixade det ganska bra, känner mig lite flötig nu bara eftersom hälften av rätterna generellt sett består av olja. Men gud så gott det var. Det kan man få ha på en fredag när man inte ska käka godis eller något annat skräpigt.

Snart är det träning på schemat och jag laddar som bara den! Är lite nervös idag också faktiskt.. hittills har bröst+bål-passet varit det jobbigaste av veckans tre pass, och eftersom det är vecka tre nu så ska det ju vara ännu jobbigare än vanligt. Jag måste verkligen vara jättestark idag.
Dock ska det bli väldans gött att inleda fredagskvällen med träning så nu får jag ladda i 45 min till, sen köra stenhårt i en timme och sen slappa med gott samvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar