måndag 18 oktober 2010

Har en..

Har en sån där dålig dag idag. En sån då allt känns trist och meningslöst och man inte har lust med någonting överhuvudtaget. Det blev ingen morgonträning idag, kände att jag behövde sova lite längre (fem i åtta, så ingen deluxe-sovmorgon om ni nu trodde det), men däremot ska jag köra ett ryggpass med Hanna ikväll. Har absolut ingen lust överhuvudtaget att träna idag, känner mig menlös och svag. Men men, det är bara att bita ihop, det brukar ju gå bra när man väl är där och kör.

Var helt sjukt sugen på pannkakor till lunch idag, men eftersom jag åt ganska dåligt förra veckan så kände jag att jag var tvungen att få en bättre start på den här veckan. Det blev pasta med tonfisksås istället, nyttigare och mer näringsrikt, och om jag är lika sugen på pannkakor någon annan dag får jag ta det då istället.

Studien går sådär, kommer väl sakta sakta framåt men det känns inte alls särskilt bra. Eftersom att uppgiften och instruktionerna i sig är helt motsägelsefulla så får det akademiska stå tillbaka för meningslöst ordbajsande, vilket jag inte alls känner att jag kan stå för. Som sagt, det är inte mycket som är bra idag. Konstant hungrig är jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar