söndag 17 oktober 2010

Dagen började..

Dagen började med en 60 minuters powerwalk, följt av grötfrukost och 60 min brutal benstyrka med Hanna. Det var det värsta passet hittills (vilket iofs var meningen), jag kände på riktigt att jag efter halva passet bara ville sätta mig ner och börja gråta. Givetvis gjorde jag ju inte det, hur hade det sett ut? Men det kändes jävligt gött efteråt, och nästa vecka blir det lite lättare träning igen.

Efter träning och lunch tog jag döden hem till Mimmi och Muffin, som av en händelse hade Mimmis svärmor varit där och lämnat lite deluxe-chokladtårta så då var jag bara tvungen att fika lite när jag kom. Nu väntar jag på att hon ska komma hem från säljpartyt hos grannen så att vi kan börja laga lasagne. Jag är hur hungrig som helst! Och snart vaknar väl björnen också, mammig som tusan. Håller tummarna här för att Mimmi kommer hem innan hon vaknar. Jättehårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar