fredag 22 oktober 2010

Sitter på..

Sitter på tåget på väg till Göteborg. Jag ska jobba som provledare imorgon på högskoleprovet så för att slippa gå upp okristligt tidigt så åker jag idag istället. Malin och David har lovat mig hemmagjorda hamburgare, och Malin var till och med på ICA och köpte Frisco-bröd för min skull.

Imorses blev det en ganska kort, väldigt lugn promenad med Johan. Vi var ute och pölsade i snön i ca 45 minuter och sen gav vi upp. Det är den enda "träningen" jag har fått idag så med tanke på morgondagen så blir det två vilodagar för mig den här veckan. Det kanske inte skadar, har varit seg i både kroppen och huvudet den här veckan, och jag ser fram emot lördag kväll när jag ska däcka i bruttans soffa till en hemmagjord pizza och härligt sällskap när jag kommer hem från Gbg. Nu är jag bara trött, illamående och urladdad. Studien jag har suttit med i vad som känns som hundra år preliminärt inlämnad, och nu ska den "bedömas" av två klasskompisar till på tisdag. Jag bryr mig inte så mycket om det just precis nu. Jag vill bara sova i hundra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar